بیجار گروس

بیجار گروس

بیجارگروس منطقه ای است ٬بافرهنگی متفاوت ومستقل از کورد
بیجار گروس

بیجار گروس

بیجارگروس منطقه ای است ٬بافرهنگی متفاوت ومستقل از کورد

اگر تقسیمات سیاسی کشور براساس رأی مردمی باشد...

اگر تقسیمات سیاسی کشور براساس رأی مردمی باشد،شمادوست دارید بیجار جزء کدام استان باشد؟

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

نظرات بازدید کنندگان معیار خوبی از تعداد مخاطبین و نوع نگرش آنها به مسئله گروس است،اما بدانید که بیجار همواره جزئی از دیار سر افراز کرد بوده وخواهد بود
"ه کورد بوین و ه کورد هبین"

سلام دوست عزیز
پس در نظر سنجی ما شرکت کن ونتیجه ی نظرات را ببین!
موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

من به شخصه آدم فاشیستی مثل تو نیستم اما بدان احمقی و نوکر استعمار داخلی و خارجی هستی .می خواهی تاریخ فرهنگ وتمدن بشر بنویسی بی شک بی نام کورد امکان پذیر نبست مزوپوتامیا و آناطولی گواه بر انسانیت و تمدن کوردان است .توصیه میکنم برای در آمدن از کوری تعصب کمی مطالعه کنی و سفری داشته باشی به کوردستان بزرگ تا بلکه بینا شوی.در ضمن بام کوردستان(بیجار)شرف و ناموس کوردان است.هیچ وقت دشمن به ترفند مذهبی نخاهد توانست کوردان را از بین برد.مذهب و دین امری اختیاری است و نژاد امری است اجباری و خدادادی پس ای دشمن انسانیت مانند اجدادت سفاک نباش و به مال همسایه ات چشم طمع ندوز.

جناب بی نام!

سلام علیکم

در بدو نگاه به کامنت پر ادعا یتان مرا به ذهن چنین آمدکه شما معنی لغوی فاشیست را هم نمیدانی. از این رو به کسی که جزء خدا وقلمش تکیه گاهی ندارد اتهام فاشیستی و نوکری استعمارنسبت می دهی! اگر من در این سطر وسهم کوتاه هم نتوانم اثبات کنیم که فاشیست کدام یکیم، بی شک مخاطبان وخوانندگان این مطلب خواهند گفت فاشیست کسی است که هنوز به سلاحش تکیه می زند ودر مخیله ی معیوبش کلماتی جزء سلاح، ترور، قاچاق، آدم کشی، سرقت، وبی بندو باری چیزی نمی گنجد! همواره در ساخت زیر ساختهای بشری غایب بوده است، هنوز هم که، هنوزه، حضور متمدنانه ی تان را در رشد وترقی تمدن بشری نمی بینیم. در خصوص سفر به کوردستان هم لازم است عرض کنم، هر نقطه از منطقه ی به اصطلاح کوردستان را که در نظر داشته باشی رفته ام، واز نزدیک دیده ام و لا اقل من به عنوان یک محقق تا کنون هیچ سند ونشانی از کلمه ی کورد وکوردستان تا150 سال پیش نیافته ام. آورده شدن نام کورد در شاهنامه هم جزء بلا منازع جعلیات یهودی ساخته ای است که خود برای اثبات وجودی شخصیت فردوسی دست و پا میزند. راستی مجازم بپرسم آیا این کوردهای به اصطلاح اصیل تا 150 سال پیش حمام نمیرفتند؟! پس پی دیواری، لاشه سنگی ویا پاره آجری می خواهم باز مانده ی حمام 150 سال پیش کوردها باشد. و... قادر به ارائه نیستید! با این حال می شود چنین استنباط کرد که منطقه ی موسوم به کوردستان تا 200 سال پیش خالی از سکنه بوده است. چون ادعای ارضی نسبت به منطقه ی گروس هم دارید وبیجار را بام کوردستان معرفی می کنی! مناسبت پیدا می کند که نظر پرفسور محمد کامیار، استاد دانشگاه میشیگان آمریکا را در کتاب از « بام ایران تا سرزمین طوفان» را هم بیاورم « استاد در صفحه ی 28 ازکتاب خود در چند سطر از کوردها به عنوان اقوام یاغی وغارت گر یاد می کند، که زادگاهش اروند قلی را چندین بار مورد تاخت وتاز قرارداده اند و خود شاهد وحشی گری های کوردها بوده است یاد می کند» بد نیست بدانی تا کنون هیچ دوستی ومودتی بین کوردها وگروسها نبوده است وگروسها به کورد به عنوان قومی، وحشی، تروریست، یاغی ، قاچاقچی ، بی بندوبار و...نگاه می کنند.
درپایان توجهتان میدهم به نظرات آقای نوئل باربر در کتاب فرمانروایان شاخ زرین _نشر قطره، درخصوص کوردها : که از کوردها به عنوان قوم نیمه وحشی یاد می کند. بااین حال خدا پدر تورکها را بیامرزد که از این حرفها نمزنند، بعضاً شما را مسلمان وهم وطن خود می دانند.
تا بعد و دیدار دیگر خدا نگهدار.

بابک سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://azerist.blogfa.com

بیجار همیشه افتخارآذربایجان بودوخواهدبود

سهند دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ http://mmazarbayjan.blogf.com

بیجارباید مجددا به یکی استانهای آذربایجانی همدان-زنجان-آذربایجانغربی محلق شود چراکه خواست مردم آن است

یک بیجاری شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

اگه راست میگی نظر من را هم اعلام کن /عربزاده ای که تورک هم نیستی/کردها در مقابل توئطه ی تو هوشیار هستند/آبروی تورکهای واقعی رو هم نبر/بیجار برای همیشه جزو کوردستان است.

جناب یک بیجاری٬ عدم تایید کامنت شما دلیلی بر حقانیت ادعای شما نیست. عدم تایید یک نظر به دلیل ضعف در استدلال کامنت گذار از سویی برای حفظ آبروی وی میباشد٬ نه به خاطر داشتن اختلاف عقید با ما.
چنانکه کامنت شما همه ی ضعف و کاستی ها را یکجا با خود حمل میکند.
کامنت شما از یک چیز در رنج است و آن عدم تحقیق و مطالعه پیرامون ناراستی ها در خصوص تاریخ به اصطلاح کردستان است!
من درعجب ام٬ شما چطور یک شهرستانی را که نماینده ی تورک برای خود برمی گزیند را کورد معرفی میکنید؟!
بنده حتم دارم٬ شما قادر به پاسخ گویی به این سوال و هزاران پرسشی که میتوان در این خصوص طرح کرد نیستی٬ از این رو خود را مجاز میدانم٬ کامنت افرادی چون شما را که اغلب بیجاری هم نیستید و با حیله گری از عنوان بیجاری استفاده می کنید را حذف کنم.
گروسیان راه خود را میروند و آن راه نه روشی است که کوردها میروند.
موفق باشید


متن به دلیل ذیق وقت ویرایش نشده است!

سولدوزلو تورک اوغلو جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

قروه و بیجار باید به آغوش آذربایجان برگردند.

امید سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

با سلام نظر هر کس محترم هست ولی کسی نمی تواند به جایه کسی نظر بدهد ولی من به عنوان یه کرد آرزویه کردستان بزرگ رو دارم تا از دست بیگانه گان خلاص شویم ممنون

آقا امید علیک و رحمت الله و ممنون از اینکه اعلام نظر فرمودی.
اگر فردا اسناد و مدارکی بدست آمد و ثابت شد شما اصلاً ایرانی نیستید؛ و خورده فرهنگهای ساکن در غرب ایران، جنوب شرقی ترکیه و شمال غربی عراق، مردم در به در شده ی جنگهای جهانی اول و دوم شرق اروپا هستند که با دست کلیسا طی 100 سال گذشته در چند دوره ی زمان به منطقه رانده شده اند چه خواهید گفت؟! باز به دنبال کردستان بزرگ در خاک ایران، عراق و ترکیه ی مسلمان خوهید بود؟!
اگر به دنبال وطن خود میگردید بهتر است به قفقاز شمالی، اوستیا، کریمه، گرجستان، رومانی، استونی و ... بر گردید. با صفا تر از سرزمینهای ( کردستان ایران، اقلیم کردستان عراق و ترکیه) است که امروز در اشغال است. باز هم سربزنید.

سریش ابادی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.serishabad2.blogfa.com

سلام من بیجار رو نمیدونم تا چه حدی ترک و کرد داره ولی چیزی که مسلمه 75درصد جمعیت قروه و2شهر 20هزار نفری اون یعنی دلبران وسریش اباد 100درصد ترکن و شیعه
ایها الناس ما هییییچ ربطی به کردستان نداریم وباید هر چه زودتر مسولین اقدام کنن

جناب سریش آبادی
سلام
بیش از اقدام مسوولین فرماسون! باید به بیدارشدن ملت مسلمان تورک امید وار بود؛ در این راه باید همت بیشتری به خرج داد. با روند موجود آینده از ان ماست. انشالله
برحسب وظیفه شما را لینگ نمودیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد