بیجار گروس

بیجار گروس

بیجارگروس منطقه ای است ٬بافرهنگی متفاوت ومستقل از کورد
بیجار گروس

بیجار گروس

بیجارگروس منطقه ای است ٬بافرهنگی متفاوت ومستقل از کورد

فرش گروس

فرش گروس  

 

نکته : برای دیدن عکسها در ابعاد و سایزهای بزرگتر بر روی لینگ های نصب شده کلیک کنید

 

Antique Bidjar turkish Rug 41997 

 

 

 

لینگ تصویر بزرگتر  

 

لینگ بزرگتر همین عکس   


 

 

  

لینگ عکس بزرگتر 


 

 

لینگ عکس بزرگتر


 

 

لینگ 


 

 

لینگ 


 

  

لینگ 


 

 

لینگ


 

 

لینگ

        

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ http://nedakafaei.persianblog.com

سلام ممنونم که سر زدی من اپم بیا خیلی زیبا بود من از اینا خوشم میاد

میم. یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ب.ظ http://30morgh.blogsky.com

سلام این فرشها خیلی زیباست آیا در تهران فروشگاهی هست که از این فرشها داشته باشد؟ کاش اطلاعات بیشتری می دادید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

من به شخصه آدم فاشیستی مثل تو نیستم اما بدان احمقی و نوکر استعمار داخلی و خارجی هستی .می خواهی تاریخ فرهنگ وتمدن بشر بنویسی بی شک بی نام کورد امکان پذیر نبست مزوپوتامیا و آناطولی گواه بر انسانیت و تمدن کوردان است .توصیه میکنم برای در آمدن از کوری تعصب کمی مطالعه کنی و سفری داشته باشی به کوردستان بزرگ تا بلکه بینا شوی.در ضمن بام کوردستان(بیجار)شرف و ناموس کوردان است.هیچ وقت دشمن به ترفند مذهبی نخاهد توانست کوردان را از بین برد.مذهب و دین امری اختیاری است و نژاد امری است اجباری و خدادادی پس ای دشمن انسانیت مانند اجدادت سفاک نباش و به مال همسایه ات چشم طمع ندوز.

جناب بی نام!

سلام علیکم

در بدو نگاه به کامنت پر ادعا یتان مرا به ذهن چنین آمدکه شما معنی لغوی فاشیست را هم نمیدانی. از این رو به کسی که جزء خدا وقلمش تکیه گاهی ندارد اتهام فاشیستی و نوکری استعمارنسبت می دهی! اگر من در این سطر وسهم کوتاه هم نتوانم اثبات کنیم که فاشیست کدام یکیم، بی شک مخاطبان وخوانندگان این مطلب خواهند گفت فاشیست کسی است که هنوز به سلاحش تکیه می زند ودر مخیله ی معیوبش کلماتی جزء سلاح، ترور، قاچاق، آدم کشی، سرقت، وبی بندو باری چیزی نمی گنجد! همواره در ساخت زیر ساختهای بشری غایب بوده است، هنوز هم که، هنوزه، حضور متمدنانه ی تان را در رشد وترقی تمدن بشری نمی بینیم. در خصوص سفر به کوردستان هم لازم است عرض کنم، هر نقطه از منطقه ی به اصطلاح کوردستان را که در نظر داشته باشی رفته ام، واز نزدیک دیده ام و لا اقل من به عنوان یک محقق تا کنون هیچ سند ونشانی از کلمه ی کورد وکوردستان تا150 سال پیش نیافته ام. آورده شدن نام کورد در شاهنامه هم جزء بلا منازع جعلیات یهودی ساخته ای است که خود برای اثبات وجودی شخصیت فردوسی دست و پا میزند. راستی مجازم بپرسم آیا این کوردهای به اصطلاح اصیل تا 150 سال پیش حمام نمیرفتند؟! پس پی دیواری، لاشه سنگی ویا پاره آجری می خواهم باز مانده ی حمام 150 سال پیش کوردها باشد. و... قادر به ارائه نیستید! با این حال می شود چنین استنباط کرد که منطقه ی موسوم به کوردستان تا 200 سال پیش خالی از سکنه بوده است. چون ادعای ارضی نسبت به منطقه ی گروس هم دارید وبیجار را بام کوردستان معرفی می کنی! مناسبت پیدا می کند که نظر پرفسور محمد کامیار، استاد دانشگاه میشیگان آمریکا را در کتاب از « بام ایران تا سرزمین طوفان» را هم بیاورم « استاد در صفحه ی 28 ازکتاب خود در چند سطر از کوردها به عنوان اقوام یاغی وغارت گر یاد می کند، که زادگاهش اروند قلی را چندین بار مورد تاخت وتاز قرارداده اند و خود شاهد وحشی گری های کوردها بوده است یاد می کند» بد نیست بدانی تا کنون هیچ دوستی ومودتی بین کوردها وگروسها نبوده است وگروسها به کورد به عنوان قومی، وحشی، تروریست، یاغی ، قاچاقچی ، بی بندوبار و...نگاه می کنند.
درپایان توجهتان میدهم به نظرات آقای نوئل باربر در کتاب فرمانروایان شاخ زرین _نشر قطره، درخصوص کوردها : که از کوردها به عنوان قوم نیمه وحشی یاد می کند. بااین حال خدا پدر تورکها را بیامرزد که از این حرفها نمزنند، بعضاً شما را مسلمان وهم وطن خود می دانند.
تا بعد و دیدار دیگر خدا نگهدار.

بهرام چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام سید اولاد پیغمبر.
در اینکه گروسها و کردها هیچ رابطه ای با هم نداشتن و ندارن هیچ شکی نیست.من عاشق تفکر و مطالب وبلاگهات هستم.نمی دونم چند سال داری ولی راه قشنگیو برای مبارزه پیش گرفتی.اگه مایل باشی دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم.همیشه سبز باشی.

آقا بهرام سلام
از تعارفاتتون ممنونم
همین توریشم شرمنده ایم بیشتر از این شرمنده مان نکن٬ خوشحال میشویم از آشناییتون.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد